mandag 2. april 2018

Et siste løfte er innfridd

I 1980 dager og netter har jeg jaktet på "sannheten". Kjempet for Eiriks rettferdighet, med Staten som motstander. 28.3.2018 kom vedtaket som endelig bekrefter det jeg har påstått siden den dagen han ble funnet dø - Eirik ble utsatt for et systemmord:

"..Når det gjeld behandlinga/diagnostiseringa ved Vestre toten kommune, BUP og Sykehuset Innlandet, HF Sanderud i perioden april 2015 til oktober 2012, legg nemnda til grunn at diagnostiseringa/behandlinga ikkje har vore i samsvar med alminneleg god medisinsk praksis." ..

".. I april 2012 vart det opplyst frå spesialister i barne- og ungdomspsykiatri om behov for meir grundig diagnostisk karlegging og mistanke om at pasienten hadde schizotyp liding. I følgje den medisinske vurderinga til Zeiner vart behov for grundigare diagnostisk kartlegging ikkje følgt opp vidare i samsvar med alminneleg god medisinsk praksis. Det burde ha vore fokus på psykiske lidingar og drøfting av differensialdiagnostiske aspekter".. 

"..Ved innlegginga i juli 2012 vart det heller ikkje gjennomført god nok diagnostisk kartlegging. Nemnda legg til grunn i samsvar med den medisinske vurderinga til Zeiner at pasienten burde hatt eit forlenga opphald ved Sykehuset Innlandet, BUP Sanderud for diagnostisk avklaring slik at det kunne ha vore laga ein behandlingsplan i samsvar med ei samla vurdering. Nemnda legg til grunn i samsvar med den medisinske vurderinga til Zeiner at ei breiare diagnostisk kartlegging kunne ha bidrege til at den vidare oppfølginga av pasienten kunne ha vore betre"..

"..Nemnda legg til grunn i samsvar med den medisinske vurderinga til Zeiner at oppfølginga av psykiatritjenesta i Vestre Toten kommune i september/oktober 2012 ikkje har vore i samsvar med alminnelig god medisinsk praksis"..

"..Nemnda legg til grunn i samsvar med den medisinske vurderinga til Zeiner at dersom oppfølginga av psykiatritjenesta i Vestre Toten kommune i september/oktober 2012 hadde inkludert retningslinjer om ansvar for kontakt lege/legevakt ved behov for akutt legeundersøking av pasienten, ville det mest sannsynleg ha vore teke kontakt med lege 23.10.12 for legeundersøking av pasienten inklusiv vurdering av sjølvmordsfare"..

"..Nemnda legg til grunn i samsvar med den medisinske vurderinga til Zeiner at vurdering av sjølvmordsfare og klarheit i ansvar for å be om legeundersøking av pasienten i perioden september 2012 til oktober 2012 ikkje har vore i samsvar med alminnelig god medisinsk praksis"..

"..Nemnda har etter ei samla vurdering kome til at det mest sannsynleg er årsakssammenheng mellom den mangelfulle oppfølginga og sjølvmordet"


Det tok litt tid før ordene sank inn. Før jeg forsto at mitt siste løfte til Eirik nå er innfridd. At jeg ikke lengre trenger å forholde meg saklig til fakta, sørge for at alle mine uttalelser og påstander knyttet til ham er faglig forankret i fakta, lovverk, nasjonale retningslinjer etc. At ordet "adekvat" er et avsluttet kapitel, og at jeg nå faktisk kan tillate meg å føle igjen. Tillate meg selv å være "bare en mamma", på godt og vondt. 

Enn så lenge er det meste et kaos, uten at jeg helt klarer å sette ord på hva jeg tenker og føler. Det er så overveldende. Så mange tanker. Så mye å ta innover seg. Jeg prøver å la tårene renne, la sinne få rase når jeg har behov for det, men... Den "muren" av innestengte følelser som har bygd seg opp, er ikke like lett å rive ned.

Kampen for Eiriks rettferdighet er over, men jeg vet allerede nå at siste ord ikke er sagt. At jeg fortsatt føler et sterkt behov for å gjøre det jeg kan for at hans og mine erfaringer skal komme andre til nytte. Jeg må bare ta den tiden jeg trenger til å finne igjen meg selv først...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar